RISSO, MARIO
RISSO, MARIO
Collaborative approach for sustainable auditing of global supply chains.
2013-01-01 Appolloni, A; Risso, M; Tao, Z
Consumatori, distribuzione commerciale e prodotti equo e solidali
2006-01-01 Pepe, C; Risso, M
CSR for channel relationships in the food sector: evidence from Italian SME manufacturers
2011-01-01 Risso, M; Musso, F
CSR in large retailers and food SME relations: evidences from Italian market
2010-01-01 Musso, F; Risso, M
CSR in large retailers and food SME relations: evidences from Italian market
2010-01-01 Musso, F; Risso, M
CSR within large retailers international supply chains
2006-01-01 Musso, F; Risso, M
Famiglia e reddito degli immigrati nella Regione Lazio
2006-01-01 Risso, M
Grande distribuzione alimentare e criteri di selezione dei fornitori nella prospettiva dei piccoli e medi produttori
2009-01-01 Musso, F; Risso, M; Francioni, B
Grande distribuzione alimentare e criteri di selezione dei fornitori nella prospettiva dei piccoli e medi produttori
2011-01-01 Musso, F; Risso, M; Francioni, B
Horizontal approach to implement corporate social responsibility in international supply chains
2010-01-01 Risso, M
Il mercato immobiliare nel settore retail: il caso Eurocommercial Properties NV
2007-01-01 Risso, M
Il ruolo del distributore nell’offerta dei prodotti a carattere etico-sociale
2007-01-01 Risso, M
Innovation in marketing channel: the perspective of SME suppliers in large retailers’ supply chains
2011-01-01 Musso, F; Risso, M
Innovazione finanziaria e trasferimento di know-how: l’offerta di servizi finanziari nelle imprese commerciali europee
2005-01-01 Risso, M
Intra-sector collaborative approach for responsible global supply chains
2011-01-01 Risso, M
Large retailers' financial services
2010-01-01 Risso, M
Large retailers’ strategy in the offer fair trade products
2007-06-01 Risso, M
Prospettive internazionali per la subfornitura tecnica del frusinate: i risultati di un’indagine
2006-01-01 Pepe, C; Risso, M
Responsabilità sociale d’impresa e filiere internazionali: l’approccio dei grandi distributori
2009-01-01 Risso, M
Responsabilità sociale d’impresa e filiere internazionali: l’approccio dei grandi distributori
2009-01-01 Risso, M