The essay examines the typological characteristics of sponsorship under Italian Law. The paper assesses the compatibility of the sponsorship contract with the advertising exploitation of functional facilities for restoration. Finally, the issue of the public evidence procedure applicable to such operations is examined, when public assets are involved.
Rizzi, A. (2024). Sponsorizzazioni e false sponsorizzazioni. RIVISTA DI DIRITTO PRIVATO(2), 167-197.
Sponsorizzazioni e false sponsorizzazioni
Rizzi, AWriting – Original Draft Preparation
2024-01-01
Abstract
The essay examines the typological characteristics of sponsorship under Italian Law. The paper assesses the compatibility of the sponsorship contract with the advertising exploitation of functional facilities for restoration. Finally, the issue of the public evidence procedure applicable to such operations is examined, when public assets are involved.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Rizzi A., Sponsorizzazioni e false sponsorizzazioni-Estratto Riv Dir Priv.pdf
solo utenti autorizzati
Descrizione: Articolo su rivista
Tipologia:
Versione Editoriale (PDF)
Licenza:
Copyright dell'editore
Dimensione
249.36 kB
Formato
Adobe PDF
|
249.36 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri Richiedi una copia |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.